Zabrze

Wiatrak – chyba cała Polska zna Zabrze z dużej ilości koncertów w CK WIATRAK. Poza tym… nic. Małe miejscowości, niestety, ale dla mnie są męczące. Przeprowadzając się z dużego miasta do Zabrza, przeżyłam szok i niedowierzanie. Nie ma rynku, pociągi zatrzymują się na 1 minutę, ale przynajmniej wchodząc na peron jesteś pewny, że jesteś na dobrym i że tutaj właśnie podjedzie Twój pociąg. Poza tym, osiedla, biedronki, lidle i aldi, sklepy, sklepy, sklepy. Parki są tak małe, że nawet gdybym chciała spędzić w nich czas to musiałabym obracać się na piętach o 360 i udawać, że wszystko widzę pierwszy raz. Ciężko było poznać ludzi, których przeznaczeniem jest Torcida i walka za nią za wszelką cenę.

IMG_20161022_165416_HDR

Przeżyliśmy, nauczyliśmy się życia. Wspólnie, bo tam zaczęło się nasze życie, a skończyło moje. Gdyby nie to, żyłabym w przekonaniu, że małe miejscowości są idealne – łączą spokój wsi wraz z szumem i możliwościami miasta. Gdyby tak było – życie byłoby zbyt cudowne, a o gustach się nie dyskutuje. To są moje przemyślenia – nie narzucanie opinii. To są moje preferencje, o których piszę jako o swoim doświadczeniu, które nabyłam, a żadne doświadczenie nie jest złe, jeśli uczy.

Dziękuje, Zabrze!

SIA.

 

Leave a Reply

